5ruS moFIRE BLOG



Assalamualaikum



Thursday, November 25, 2010
Takde kerja time cuti sekolah

Salam semua. Cuti udah berlalu hampir sebulan. CCepatnya masa berlalu, seolah-olah baru ja semalam cuti bermula. Ceh...ceh..ceh..padahal, udah banyak perkara yang udah dilakukan sepanjang cuti ni.

Macam biasa, lau bulan-bulan 12 ni..biasanya musim tengkujuh melanda..namun apa yang syukurnya tahun ni ialah tiada berlakunya banjir-banjir besar di negeri Kelantan. Fuh...cuma hujan tu perkara biasalah. Hujan rahmat katakan...hehe.

Berbalik kepada tajuk entry kali ni,aku nak kongsikan sedikit hasil dapatan keluar ke bandar aku pada waktu petang iaitu berkaitan dengan papan tanda ataupun iklan billboard di Kota Bharu. Ada entry sebelum ni telah diperkatakan berkaitan dengan entry billboard di Kelantan ni. Tak caya, cuba korang cek di alamat nih..

http://5rus.blogdrive.com/archive/80.html

Di mana, adalah suatu keunikan tentang billboard di negeri ini yang menggunakan tulisan jawi dan model bertudung. Semestinya itu antara penerapan Islam dalam pemerintahan di Kelantan ini.

Iklan yang telah dipaparkan pada September tahun lau kebanyakkanya telah berubah. Aku malas nak ambik semua, tapi inilah antara dapatan baru di bandar Kota Bharu sekarang.

Ini iklan Suria FM terbaru...tengok Linda Onn. XD


Suria FM merupakan stesen radio Melayu keempat popular ketika ini.


Maxis Broadband..dengan 3.5G di Kota Bharu.


pesaing terdekat bagi Celcom..5rus prefer Maxis lg.


Radio no. 1 di Malaysia..


Haha..i follow. Tak nak kalah Raja Azura, teraju Sinar Pagi.


Haha..banyak lagi, tunggu 5rus upload lagi OK. Njoy..selamat bercuti!!
Big Smile

Photobucket

Posted at 11:44 pm by 5rus

 

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments




Previous Entry Home Next Entry
   

<< November 2010 >>
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
 01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30


Photobucket

Jata Kelantan

KAWE ANOK KELATE.




Waktu Malaysia



SM Teknik Lahad Datu

5rus merupakan guru di SMTLD.

Lunsuri laman web sekolah kami.


smtld online


Photobucket


LAMAN WEB SMTLD MERUPAKAN PEMENANG

REKABENTUK LAMAN WEB SEKOLAH TERBAIK DI SABAH





5HL2 Blog

Logo Kecil



Waktu Solat




My Profile


5rus mofire
Nama: 5ruS moFIRE
Umur: 27 Tahun
Tarikh Lahir: 12 Disember
Tempat Lahir: Kota Bharu
Zodiak: Sagittarius
Agama: Islam
Bangsa: Melayu
Keturunan: Melayu
Asal: Kota Bharu
Pekerjaan: Guru
Hobi: Muzik, Online
Pendidikan: Sekolah Kebangsaan Beta Hulu
Sekolah Menengah Ugama (A) Ma'ahad Muhammadi (L)
Kolej MARA Kulim
Universiti Putra Malaysia










Entri Terdahulu




5ruS On Social Network Services


Mohd Fairus's Facebook profile