Entry: Takde kerja time cuti sekolah Thursday, November 25, 2010



Salam semua. Cuti udah berlalu hampir sebulan. CCepatnya masa berlalu, seolah-olah baru ja semalam cuti bermula. Ceh...ceh..ceh..padahal, udah banyak perkara yang udah dilakukan sepanjang cuti ni.

Macam biasa, lau bulan-bulan 12 ni..biasanya musim tengkujuh melanda..namun apa yang syukurnya tahun ni ialah tiada berlakunya banjir-banjir besar di negeri Kelantan. Fuh...cuma hujan tu perkara biasalah. Hujan rahmat katakan...hehe.

Berbalik kepada tajuk entry kali ni,aku nak kongsikan sedikit hasil dapatan keluar ke bandar aku pada waktu petang iaitu berkaitan dengan papan tanda ataupun iklan billboard di Kota Bharu. Ada entry sebelum ni telah diperkatakan berkaitan dengan entry billboard di Kelantan ni. Tak caya, cuba korang cek di alamat nih..

http://5rus.blogdrive.com/archive/80.html

Di mana, adalah suatu keunikan tentang billboard di negeri ini yang menggunakan tulisan jawi dan model bertudung. Semestinya itu antara penerapan Islam dalam pemerintahan di Kelantan ini.

Iklan yang telah dipaparkan pada September tahun lau kebanyakkanya telah berubah. Aku malas nak ambik semua, tapi inilah antara dapatan baru di bandar Kota Bharu sekarang.

Ini iklan Suria FM terbaru...tengok Linda Onn. XD


Suria FM merupakan stesen radio Melayu keempat popular ketika ini.


Maxis Broadband..dengan 3.5G di Kota Bharu.


pesaing terdekat bagi Celcom..5rus prefer Maxis lg.


Radio no. 1 di Malaysia..


Haha..i follow. Tak nak kalah Raja Azura, teraju Sinar Pagi.


Haha..banyak lagi, tunggu 5rus upload lagi OK. Njoy..selamat bercuti!!
Big Smile

Photobucket

   0 comments

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments